Veel gestelde vragen

 

1.     Is het mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken?

Het is mogelijk om een bestelling bij ons te plaatsen zonder eerst een account aan te maken. Mocht u vaker bij ons bestellen, dan raden wij u aan om een account aan te maken.

 

2.     Hoe kan ik mijn contactgegevens veranderen in mijn account?

Log in op uw account. Ga naar ‘mijn account’ en vervolgens naar ‘persoonlijke gegevens’. Hier vindt u al uw persoonlijke gegevens en kunt u deze wijzigen. Wanneer u uw e-mailadres wijzigt ontvangt u van ons een bevestigingsmail zodat u het nieuwe e-mailadres kunt verifiëren. Klik op de link in de bevestigingsmail om het nieuwe e-mailadres te activeren.

 

3.      Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren wanneer wij deze nog niet hebben verzonden. Wanneer wij uw bestelling wel al verzonden hebben kunt u ervoor kiezen deze te retourneren. U ontvangt het betaalde bedrag dan van ons terug.

 

4.     Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Het is bij ons alleen mogelijk uw betaling te voldoen via bankoverschrijving. U dient het bedrag over te maken naar:

 

Stichting All Together Now

 

IBAN: NL 77 INGB 0008 6592 79

 

Vermeld hierbij het referentienummer. Deze vindt u terug in de bevestigingsmail die u van ons heeft ontvangen nadat u een bestelling heeft geplaatst. 

 

5.     Ik heb mijn bestelling betaald, hoe gaat het nu verder?

Wanneer u de betaling heeft voldaan via bankoverschrijving en deze door ons is ontvangen en verwerkt krijgt u van ons een betaalbevestiging. Gemiddeld duurt het een dag voordat wij de betaling hebben ontvangen. Betalingen worden door ons verwerkt op werkdagen vóór 12.00 uur. Wanneer wij uw betaling vrijdag ná 12.00 uur ontvangen, dan zullen wij deze pas verwerken op maandag. Wanneer wij uw bestelling gereed maken voor verzending is dus afhankelijk van het moment dat de betaling door ons is ontvangen en verwerkt.

 

6.     Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij maken uw bestelling klaar voor verzending wanneer de betaling door ons is ontvangen en verwerkt. Wanneer wij uw bestelling meegeven aan PostNL ontvangt u hierover van ons bericht. Dit doen wij op maandag, woensdag en vrijdag. Zodra PostNL het pakket heeft aangemeld en verwerkt ontvangt u van hun een email met daarin de verwachte levertijd en een Track&Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

 

7.     Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Wij hanteren de volgende verzendkosten: Binnen Nederland €5,95 en voor het buitenland (binnen de EU) €9,95.

 

8.     Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De gemiddelde bezorgtijd van PostNL binnen Nederland bedraagt tussen de een en drie werkdagen, afhankelijk van drukte. De bezorgtijden in het buitenland (binnen de EU) liggen tussen de twee en vijf werkdagen. Over de precieze bezorgtijden ontvangt u bericht van de bezorgdienst.

 

9.     Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Dit is afhankelijk van de status van uw bestelling. Wij houden u hiervan op de hoogte door u te mailen naar het bij ons bekende e-mailadres. Wij gaan pas over tot verzenden wanneer de betaling is voldaan en wij deze hebben verwerkt. Mocht u de betaling hebben voldaan en hierover een bevestigingsmail van ons hebben ontvangen dan ontvangt u binnen twee tot vier werkdagen bericht wanneer wij uw pakket hebben meegegeven aan PostNL.

 

Wanneer dit langer duurt dan vier dagen, dan kunt u ons hierover mailen (vermeld altijd de orderreferentie en stuur een screenshot van de betaling mee zodat wij de bestelling gelijk kunnen verwerken. Wij zullen u dan zo snel mogelijk op de hoogte brengen van de status van uw bestelling. Wij streven ernaar om al onze klanten op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen e.d. van lopende bestellingen. Wanneer wij uw pakket hebben meegegeven aan PostNL ontvangt u van hen, vaak dezelfde dag nog bericht over de verwachte levertijd ed. Mocht u de volgende dag nog geen email hebben ontvangen van PostNL, neem dan contact met ons op. Wij nemen dan contact op met PostNL en laten u zo snel mogelijk weten wat de status van uw bestelling is.

 

10.  Hoelang duurt het voordat ik reactie krijg op mijn mail?

U ontvangt binnen drie werkdagen reactie van ons, afhankelijk van drukte.

 

11.  Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u hiervan een bevestiging per mail. Wanneer u de bestelling betaald heeft en wij deze hebben ontvangen en verwerkt ontvangt u hierover ook bericht van ons. Hierna maken wij uw bestelling verzendklaar en ontvangt u van ons bericht zodra deze is meegegeven aan PostNL. Hierna zal PostNL u verder op de hoogte houden van de verwachte levertijd.

 

12.  Ik heb iets anders ontvangen dan ik besteld heb, wat nu?

Wanneer u een onjuist product van ons heeft ontvangen kunt u ons mailen. Vermeld hierbij duidelijk wat u van ons heeft ontvangen en wat u besteld heeft met het referentienummer van uw bestelling. U kunt het verkeerd geleverde product dan retour naar ons sturen en wij sturen u dan het juiste product. Verzendkosten voor de retourzending en levering van het juiste product vergoeden wij.

 

13.  Is het mogelijk om mijn ontvangen bestelling te retourneren?

U kunt uw bestelling aan ons retour sturen. Hierbij dient u de reden van retourneren te vermelden en mag het product niet gebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. De kosten voor het retourneren dient u zelf te voldoen. Wanneer wij het product in de juiste staat ontvangen, dan ontvangt u het aankoopbedrag van ons terug.

 

14.  Hoe vaak ontvang ik de nieuwsbrief, wanneer ik mij hiervoor heb aangemeld?

Klanten die zich hiervoor hebben aangemeld, ontvangen van ons het laatste nieuws over onze producten en/of diensten, mogelijke veranderen en aanbiedingen middels onze nieuwsbrief. Deze sturen wij naar het opgegeven emailadres.